تعمیر لیفتراک دیزلی

برای تعمیر لیفتراک دیزلی چه کار باید انجام دهید؟ همانطور که می دانید تعمیر لیفتراک و جرثقیل به مهارت نیاز دارد. و لازم است تا حتما ماشین را به متخصص مربوطه بسپارید.

مجموعه حجت خبوشان علاوه بر تعمیر لیفتراک دیزلی، تعمیر لیفتراک بنزینی را نیز انجام می دهد.

همچنین شما می توانید برای اجاره لیفتراک و اجاره جرثقیل از خدمات این مجموعه بهره ببرید.

لیفتراک های دیزل یکی از سخت ترین کارها در دنیای کار با مواد هستند که به طیف گسترده ای از بارهای واحدی مناسب هستند و برای مقاومت در برابر سختی های کار در فضای باز طراحی شده اند. لیفتراک موتور با استفاده از سوختی که به راحتی قابل استفاده است و به راحتی قابل استفاده است، لیفتراک موتور در محیط های سخت، از جمله آنهایی که مرطوب یا کثیف هستند، عملکرد بسیار خوبی دارند.

تعمیر لیفتراک

بارگیری و بارگیری وسایل نقلیه کالاها کانتینر در حال پر کردن و جابجایی کالاها به داخل یا خارج از انبارهای خارجی انتقال موارد از یک مکان به مکان دیگر – به عنوان مثال بین دو منطقه مختلف تولید.

به عنوان مثال دامنه دیزل حداکثر ظرفیت بالابر را از 1.5 تن (DP15N) تا 5.5 تن (DP55N) ارائه می دهد. حداکثر ارتفاع آسانسور بسته به نوع دکل نصب شده، معمولاً بین 3 تا 7 متر است، اما در حالی که این امر می تواند در کاربردهایی مفید باشد که کامیون های بالابر واقعاً نیاز به کار در ارتفاع دارند.

خطوط جمع و جور و صاف هر یک از مدل های لیفتراک دیزلی ما را تضمین می کند که حتی در فضاهای محدود مانیتور می شوند ضمن اینکه از دید خوبی برخوردار هستند.

ساخته شده در سیستم هشدار و روشهای آسان تعمیر و نگهداری به شما در حفظ لیفتراک دیزلی شما در سرویس و هزینه های شما کمک می کند.

نکات مهم در نگهداری و تعمیر لیفتراک دیزلی

نگهداری و سرویس دهی منظم لیفتراک برای ادامه کار صحیح ماشین آلات ضروری است.

دستگاهی که به خوبی نگهداری شود سالها خدمات مطمئن را برای شما فراهم می کند.

دستگاهی که مراقبت نشود بیشتر خراب می شود، زودتر به تعویض نیاز دارد و از همه مهمتر اپراتورهای شما را در معرض خطر قرار می دهد.

اگر می خواهید از سرمایه خود بیشترین بهره را ببرید و به کاهش حوادث لیفتراک کمک کنید، نگهداری پیشگیرانه یک امر ضروری است. در اینجا چند مورد از مهمترین اقداماتی که باید برای اطمینان از عملکرد صحیح ماشین آلات خود انجام دهید آورده شده است.

به عنوان بخشی از یک برنامه جامع تعمیر و نگهداری لیفتراک، روزانه دستگاه خود را بازرسی کنید.

بازرسی روزانه از لیفتراک قبل از استفاده از آن نه تنها روش خوبی برای شناسایی مشکلات احتمالی زود هنگام است (مانند شلنگ های نشتی و ترمزهای لرزان)، بلکه یکی از نیازهای OSHA است.

این بررسی ها اطمینان حاصل می کند که استفاده از لیفتراک قبل از هر شیفت کاری ایمن نیست و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود تا اینکه منتظر رفع مشکلات باشید تا زمانی که عملکرد دستگاه تداخل ایجاد کند.

بهترین راه برای اجرای این چک ها استفاده از چک لیست استاندارد (مانند لیست ارائه شده توسط OSHA) است تا اطمینان حاصل شود که قبل از استفاده از لیفتراک، به همه مناطق مورد توجه پرداخته شده است. برخی از عناصر پیشنهادی این چک لیست موارد زیر است

  • شیلنگ
  • فشار و شرایط تایر
  • عملکرد کمربند ایمنی
  • سطح مایعات
  • چنگک و محافظ بالابر
  • عملکرد ترمز

برنامه تعمیر و نگهداری توصیه شده توسط سازنده را دنبال کنید.

تعمیر و نگهداری لیفتراک شما باید مطابق با برنامه ارائه شده توسط سازنده باشد.

به عنوان مثال، اکثر تولیدکنندگان توصیه می کنند پس از یک دوره زمانی خاص (یعنی روغن هر 3 ماه یکبار تعویض روغن شود) یا مقدار مشخصی از استفاده (یعنی بعد از 250 ساعت استفاده، 500 ساعت استفاده و 1000 مورد) بازرسی یا خدمات عمیق انجام شود.

تعمیر لیفتراک دیزلی

چطور مرکز تعمیر لیفتراک دیزلی معتبر پیدا کنیم؟

تعمیرات لیفتراک و خدمات تعمیر و نگهداری لیفتراک، تعمیرات اساسی، بازرسی و نگهداری از لیفتراک و سایر تجهیزات بالابر مانند لیفتراک های پالتی یا لیفتراک های دستی را ارائه می دهند.

لیفتراک و بالابر برای جابجایی مواد فله ای مورد استفاده قرار می گیرند و از تجهیزات متداول انبارها، اسکله های حمل و نقل، بنادر و شرکت های ساختمانی هستند.

این وسایل نقلیه سرمایه های گران قیمتی هستند و باعث می شوند خدمات تعمیر لیفتراک و تعمیر و نگهداری لیفتراک برای عملکرد روان برای بسیاری از صنایع و صنایع بسیار ارزشمند باشد.

شرکت هایی که ناوگان بالایی از لیفتراک دارند، ممکن است کارمندان خود را برای ارائه خدمات تعمیر و نگهداری لیفتراک آموزش دهند.

مهندسان مکانیک یا خدمات به اسناد و مدارک خوبی مانند کتابچه های راهنمای تعمیر، دستورالعمل های آنلاین یا CD های سازنده تجهیزات اصلی لیفتراک اعتماد می کنند.

 با یک کتابچه راهنمای تعمیر خوب و مجموعه ای مناسب از ابزار، خدمات ساده تعمیر و نگهداری لیفتراک را می توان در محل توسط نیروهای آموزش دیده انجام داد.

خدمات تعمیر و نگهداری لیفتراک مشکلات تشخیص داده شده و رفع آنها را بر اساس موارد زیر برطرف می کند

  • سیستم های سوخت و انتشار
  • سیستم های قدرت
  • هیدرولیک
  • ترمز
  • انتقال
  • موتورهای دیزلی

مناطق دیگری که ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشند عبارتند از: چراغ، بوق یا دزدگیر، لاستیک و محور، سطح مایعات، گیج و ابزار، بدنه لیفتراک یا کالسکه و اتصالات.

اتصالات لیفتراک می تواند شامل انواع دستگاه ها مانند شیشه های جانبی باشد که به اپراتور اجازه می دهد تا چنگال ها را به صورت جانبی حرکت دهد. چرخاننده ها، چرخش چنگال ها را برای رسیدگی به مواد کج شده انجام می دهند.

گیره های رول و بشکه دسته دار و یک سبد که برای کارگران بالابر طراحی شده است.

همچنین ممکن است نیاز باشد لیفتراک هایی که از نظر الکتریکی تغذیه می شوند باتری ها یا پیل های سوخت را تعمیر کنند.

اکثر شرکت هایی که خدمات تعمیر و نگهداری لیفتراک را ارائه می دهند تعمیرات را در ساعات خاموش یا آخر هفته انجام می دهند تا اختلالات ناشی از خارج از کار بودن دستگاه را به حداقل برسانند.

مراکز تعمیرات همچنین ممکن است اجاره لیفتراک را برای جایگزینی تجهیزات تعمیر شده یا تعمیر و نگهداری معمول ارائه دهند.

خدمات تعمیر و نگهداری لیفتراک ممکن است قراردادهای تعمیر و نگهداری را ارائه دهند که بسته به نوع و فرکانس خدمات متفاوت است.

به عنوان مثال، یک قرارداد تعمیر و نگهداری منظم ممکن است شامل خدماتی مانند بازرسی، تعویض روغن، روغنکاری، نظارت و تنظیمات معمول باشد. تعمیر و نگهداری پیشگیرانه خدمات دوره ای را برای جلوگیری از خرابی تجهیزات فراهم می کند و ممکن است شامل هزینه قطعات یدکی و نیروی کار باشد.

شرکت ها می توانند یک قرارداد خدمات کامل، معمولاً با هزینه ماهانه، خریداری کنند که لیفتراک را برای مدت معینی پوشش می دهد. با این حال، بیشتر این قراردادها معمولاً خسارات وارده در حین تصادف را شامل نمی شود.

برای تعمیر لیفتراک دیزلی می توانید با کارشناسان ما با شماره ۰۹۱۲۱۷۷۶۴۰۶ در تماس باشید.

با ما در تماس باشید