تعمیر لیفتراک بنزینی

اجاره لیفتراک حجت خبوشان آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه اجاره، تعمیر لیفتراک و همچنین تعمیر جرثقیل و اجاره جرثقیل می باشد.

در اینجا می خواهیم اطلاعاتی در خصوص تعمیر لیفتراک بنزینی در اختیارتان قرار دهیم.

این بدترین کابوس یک مدیر انبار است که می خواهید در ابتدا روز کامیون آسانسور خود را آتش بزنید و … هیچ چیز. شروع نمی شود در سرتاسر ایندیانا، اپراتورهای لیفتراک مجبور هستند که با کامیونهای بالابر بدون پاسخ، مقابله کنند، بدون این که فکر کنند حتی کجا می توانند عیب یابی را شروع کنند. این به معنای اتلاف وقت و بهره وری کمتر برای تجارت شما است.

پس چیکار میکنی؟ دقیقاً مانند انواع مختلف لیفتراک ایندیانا، دلایل مختلفی وجود دارد که موتور نمی تواند شروع کند. اگرچه ساده ترین راه حل این است که لیفتراک خود را توسط یک متخصص معتبر سرویس دهی کنید، می توانید برای حل و فصل مشکل، عیب یابی اساسی را به تنهایی انجام دهید. به خاطر داشته باشید که برخی از موارد حتی اگر قادر به شناسایی مشکل باشید، به نگهداری حرفه ای نیاز دارند.

دلایل رایج روشن نشدن لیفتراک

برای شروع یک عیب یابی اساسی در لیفتراک، سعی کنید برخی از دلایل رایج عدم شروع آن را از بین ببرید. در اینجا برخی از مظنونان معمول آورده شده است.

منبع سوخت

لیفتراک شما سوخت می گیرد؟ به دلایل مختلف ممکن است اینگونه نباشد. بیایید این دلایل را بر اساس نوع موتور لیفتراک تجزیه کنیم.

آیا برای موتورهای دیزلی یا بنزین، آیا سوخت مدت طولانی در مخزن لیفتراک قرار دارد؟ آخرین بار کی مخزن کاملاً جدیدی داشت؟

آیا شما می توانید بوی سوخت بیش از حد معمول بو کنید؟ آیا در جایی می تواند نشت سوخت ایجاد کند که باعث شود لیفتراک شروع نشود؟

آیا اخیراً میزان مایعات دیگر موجود در لیفتراک، به طور خاص روغن را بررسی کرده اید؟ برخی لیفتراکها اجازه نمی دهند دریچه سوخت باز شود مگر اینکه روغن کافی در موتور وجود داشته باشد.

لیفتراک

باطری لیفتراک

باتری بخشی جدایی ناپذیر از مکانیسم شروع لیفتراک شما است و هرگونه مشکلی در مورد آن می تواند به یک بالابر غیر کاربردی منجر شود. سعی کنید باتری را جدا کرده، از هرگونه خوردگی در اطراف اتصالات، آن را بازرسی کرده و آن را با یک متر VOM بخوانید. اگر این پاسخ ها را نمی دهند، باتری را دوباره وصل کنید و سعی کنید از عملکردهای کمکی آسانسور استفاده کنید: چراغ، شاخ یا سایر قطعات غیر موتور. اگر آنها کار کنند، می توانید باتری مرده یا اتصال بد به آن را رد کنید. همچنین از t استفاده کنید

کامیون های بالابر چنگال که از LPG (گاز مایع مایع) استفاده می شود، به دلیل قیمت های رقابتی و مناسب بودن آنها برای استفاده در داخل و خارج و راحتی برای کار در تمام ساعات، از دیرباز محبوب بوده اند. این موتورها معمولاً مشتقات موتورهای اتومبیل هستند و به همین دلیل قطعات به آسانی با قیمت های شدید در دسترس هستند. کامیون های گازی “جمع و جور” نسبت به بالابرهای دیزل چنگال “طراحی حیاط” قابل حمل هستند، به دلیل لاستیک های کوسن محکم و شاسی جمع و جور در مقایسه با لاستیک های با قطر بزرگتر و افزایش شفاف.

ویژگی های عملکرد کامیون های دارای LPG معمولاً نسبت به معادل های برقی و دیزل برتری دارند. سرعت سفر، سرعت شتاب و سرعت آسانسور معمولاً به دلیل قدرت بهتر نسبت وزن و موتورهای پر سرعت بیشتر از رقبای برقی دیزل خود فراتر می رود.

وزن سرویس کامیون های بنزینی به طور کلی کمتر از همسان های پایدار برقی و دیزل آنها است. سطح لرزش کامیون های LPG در صندلی راننده پایین تر از کامیون های دیزلی اما بالاتر از برق است.

لیفتراک به عنوان وسیله کار بسیاری از صنایع، کارهای مختلفی را انجام می دهد. مهمترین آنها انتقال محصولات و موادی است که باید به موقع و کارآمد بروند.

لیفتراک های امروزی خوش ساخت، مقاوم و با دوام هستند. با این حال، آنها قطعات متحرک زیادی دارند که روز به روز از آنها استفاده سنگین می شود.

مانند هر وسیله ای در چنین محیطی، هر از گاهی نیاز به سرویس و تعمیر دارند.

تعمیر لیفتراک بنزینی باید به موقع انجام شود.

در مورد عیب یابی لیفتراک، اولین قانون این است که به محض مشاهده مشکلی، لیفتراک را تعمیر کنید.

 به تعویق انداختن مشکلات کوچک در یک انبار یا محل کار شلوغ، آسان است. شاید در حالی که لیفتراک کار می کند، متوجه مشکل شوید. شاید شما یک قطعه مورد نیاز ندارید. بعضی اوقات مطمئن نیستید که چگونه یک لیفتراک تعمیر کنید.

به هر دلیلی که باشد، همیشه بهتر است مشکلات لیفتراک را در اسرع وقت برطرف کنید. تأخیر در تعمیرات می تواند مشکل را بدتر کند. این می تواند باعث خرابی بیشتر وسیله شما شود و منجر به تعمیرات پرهزینه گردد.

وقتی یک قطعه درست کار نکند، می تواند در مناطق دیگر لیفتراک مشکل ایجاد کند. مهمتر از همه، تأخیر در تعمیرات می تواند باعث آسیب دائمی شود. اگر برای تعمیر لیفتراک خیلی طولانی منتظر بمانید، خرابی می تواند آنقدر شدید شود که باید کلاً بالابر را تعویض کنید.

چند بار نیاز به تعمیر لیفتراک دارید؟

برنامه منظم تعمیرات لیفتراک از اهمیت بالاتری برخوردار هستند. به طور معمول، این امر به انجام عیب یابی لیفتراک کمک می کند و تقریباً هر 90 روز تعمیر می شود. اگر مرتباً از بالابر استفاده می کنید، ممکن است به عیب یابی و تعمیرات مکررتری نیاز داشته باشید.

نحوه تعمیر لیفتراک

دانستن نحوه تعمیر لیفتراک با درک مشکل شروع می شود. سه مورد معمول شامل مشکلات دکل، فرمان و راه اندازی است.

برای تعمیر و اجاره لیفتراک می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

با ما در تماس باشید